Tuesday, June 5, 2007

in vitro veritas

aşa cum am citit
corpul uman este compus din hidrogen 65%
carbon 18,5%, azot, calciu, fosfor şi altele

uite că pe lângă aceste elemente
corpul uman conţine foarte multă poezie
o latenţă pe care forcepsul minţii o extrage cu tupeu
şi fute la infinit sensibilitatea proverbială

eu concentrez 12% grade de poezie logaritmică pe scara richter
dacă poezia ar avea efectul alcoolului aş fi într-o comă profundă
în corpul uman sunt 0,2% grame de aur
dar eu valorez cât toate rezerva mondială
plus diamantele şi petrolul laolaltă
când mă piş înfloresc piersicii şi se coc nucile

viaţa mea este o poezie pe care o scriu cu trupul meu
în dicţionarul pământului
mă veţi găsi răstignit la fiecare literă a alfabetului
în fiecare cuvânt e o bucată din mine
m-am mânjit cu poezie la doi ani
căcatul nu are acelaşi gust dacă e căcat de poet

şi cea mai valoroasă metaforă a fost
cînd mi-am recuperat sperma poetică de pe buzele tale
pentru a o rescrie peste ceva vreme
în ADN-ul infantelui ce-l port între genunchi

aşa cum scrie în cărţi
apa fierbe la 100 de grade celsius
eu mă topesc la temperatura camerei

1 comment:

Cer Senin said...

Nu te lua dupa carti. In realitate apa fierbe si la 50-60 grade. Asa se fac concentratele de fructe, legume. ;)